Με την παρούσα επιστολή οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών του εικαστικού εργαστηρίου Πάρου θα θέλαμε να εκφράσουμε τη δυσαρέσκειά μας για τη διακοπή λειτουργίας της εν λόγω δραστηριότητας του δήμου.
Ορισμένοι από εμάς και τα παιδιά μας είχαμε την τύχη να υπάρξουμε μαθητές στα ποικίλα τμήματα του εικαστικού εργαστηρίου (παιδικά, ενηλίκων, αγιογραφίας, γλυπτικής, ελεύθερου και γραμμικού σχεδίου). Μέσα από αυτή τη μαθητεία είχαμε την ευκαιρία να ανακαλύψουμε τις δεξιότητές μας και να γνωρίσουμε τον μαγικό κόσμο των εικαστικών τεχνών. Συνοδοιπόρους σε αυτή την εμπειρία είχαμε τις δασκάλες – ζωγράφους και εικαστικούς, οι οποίες με αμέριστη όρεξη και μεράκι μας προσέφεραν τις γνώσεις τους και τις συμβουλές τους.
Επιπλέον, πολλοί φοιτητές και απόφοιτοι αρχιτεκτονικών και γραφιστικών σπουδών οφείλουν την επιτυχία τους στις εισαγωγικές εξετάσεις στα τμήματα αυτά, στην προετοιμασία που παρακολούθησαν στο εικαστικό εργαστήρι.
Σήμερα, που η καλλιτεχνική έκφραση και η δημιουργικότητα απορρίπτεται και από το ελληνικό σχολείο (από το 2020 έχουν αφαιρεθεί από το ωρολόγιο πρόγραμμα του γενικού λυκείου τα μαθήματα του ελεύθερου και γραμμικού σχεδίου και της καλλιτεχνικής παιδείας, υπάρχει ακόμη μεγαλύτερη ανάγκη για υποστήριξη της καλλιτεχνικής παιδείας.
Ο δήμος Πάρου, αντί να υποστηρίζει, υποτιμά και απαξιώνει δημιουργικές δράσεις, στερώντας το δικαίωμα των πολιτών της Πάρου να απολαμβάνουν δημόσια αγαθά που ξεφεύγουν από την τουριστική φυσιογνωμία του νησιού. Για πολλούς από εμάς, η Πάρος δεν είναι τόπος καταγωγής, είναι όμως τόπος επιλογής ζωής. Και επειδή θέλουμε να εμπλουτίζουμε και να βελτιώνουμε τη ζωή μας, μας ενδιαφέρει να συμμετέχουμε σε δραστηριότητες πολιτισμού με εμάς συμμετέχοντες.
Θα θέλαμε λοιπόν να ρωτήσουμε.
Γιατί δε δίνονται κίνητρα από το δήμο, ώστε να ενθαρρυνθεί η ανταπόκριση των καθηγητών στην πρόσκληση – προκήρυξη για πρόσληψη στο εργαστήριο εικαστικών;
Γιατί τόσα χρόνια είχε παραμεληθεί ο χώρος του εργαστηρίου (το οποίο συστεγαζόταν με τη φιλαρμονική και παλαιότερα με το ΔΟΝΑ) με τη σκόνη και την επικινδυνότητα του περιφερειακού δρόμου;
Γιατί οι καθηγητές θα πρέπει να διεκδικούν τα αυτονόητα για τη δουλειά τους (ασφάλεια, αναβάθμιση του χώρου, καθαριότητα), αντί να τους δίνεται χώρος έμπνευσης και δημιουργίας; Και
Γιατί τελικά εμείς οι πολίτες να στερούμαστε δημόσια αγαθά που μας ψυχαγωγούν και μας βελτιώνουν ως άτομα και για τα οποία καταβάλλουμε και δημοτικά τέλη;
Με εκτίμηση
Οι γονείς, οι κηδεμόνες και οι μαθητές του εργαστηρίου εικαστικών του δήμου Πάρου
Αβράμη Όλγα, Αλιφιέρης Χαράλαμπος, Αναστασοπούλου Ειρήνη, Αποστολοπούλου -Μανιώτη Βαρβάρα, Ασλανοπούλου Έλενα, Ασπρολούπος Κωνσταντίνος, Βασταρδής Ανδρέας, Βλασσοπούλου Πηγή, Γεμελιάρη Κατερίνα, Γεμελιάρη Βαρβάρα, Γεμελιάρη Δέσποινα , Γεμελιάρη Θεοδοσία, Γιαμοπούλου Παρασκευή, Γιαννακάκη Έλενα, Γκίκα Ευδοξία, Δανιηλίδου Αικατερίνη, Ευαγγελόπουλος Νίκος, Θεοδωράκης Γιώργος, Ιγνατιάδου Στέλλα, Κάγκανη Αντωνία, Καλαντζής Νίκος, Καλαχάνη Βάνα, Καλύβα Ελένη, Καπούτσου Παρασκευή, Κοντός Μαρίνος, Καραχάλιου Κωσταντία, Κούγκα Ειρήνη, Κουτσάγια Μαίρη, Κοντού Αντωνία, Κουνής Κώστας, Κοτσικώνα Ευμορφία-Μαρία, Κυριακού Αθηνά, Μαγκριώτης Στέφανος, Μαλιάρης Ανέστης, Μάρα Λίζα, Μαραγκού Ευαγγελία, Μαράντου Κατερίνα, Μαρέτη Κατερίνα, Μαύρη Ελισάβετ, Μιχαήλ Χριστίνα, Μονόρι Παναγιώτης, Μπαρμπαρής Δημήτρης, Μπαφίτη Κωνσταντίνα, Μπιρμπίλη Μαρία, Μουσταφά Βανέσα,
Νικολάου Ευάγγελος, Νικολούζου Ευδοξία, Ντίνη Κωνσταντίνα, Ντότσικας Γιώργος, Παναγιωτόπουλος Φώτιος, Παντελαίος Ιωάννης, Παντελίδου Σιλίνα, Παπαδάκη Βαρβάρα, Πολάτου Τίνα, Ξενίτης Ευάγγελος, Ρούσσου Ρωμαλία, Σιφναίος Νίκος, Σκιαδά Ξένια, Σταυρίδου Μαρουσώ, Στυλιανού Πηνελόπη, Σωμαρίπα Μαρία, Sarah Aoki, Τσιλιγκίρη Στεργιανή, Τσιμόγλου Αικατερίνη, Τσοδούλου Αικατερίνη, Φουρνάρης Μάριος, Φραγκιαδάκη Ειρήνη, Φωκαέως Αλεξάνδρα, Φλέσσας Νικόλαος, Φραντζή Έφη, Χανιώτης Γιώργος, Χατζημανώλη Αγγελική, Χρυσοχόος Λευτέρης, Χρηστίδης Διονύσης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου