Τρίτη 4 Απριλίου 2023

Εμπορικό λιμάνι χωρίς δρόμο, δεν γίνεται

 

Για αποφυγή προεκλογικών παραπλανήσεων, θεωρούμε ότι τα αυτονόητα, ΠΡΕΠΕΙ να επαναλαμβάνονται.
Αναφέρει λοιπόν ο κ. Έπαρχος:
«…Ακόμη είναι αυτονόητο ότι η δημοπράτηση του έργου (Σ.Σ. Εμπορικό Λιμάνι στη θέση Βαρούχας/Καμινάκι) δεν μπορεί να προχωρήσει αν δεν ολοκληρωθούν τα έργα όχι μόνο της Α’ Φάσης αλλά και της Β’ Φάσης. Κατόπιν αφού ολοκληρωθούν όλες οι διαδικασίες θα πρέπει να ενταχθεί σε κάποιο χρηματοδοτικό πρόγραμμα για να μπορεί να ακολουθήσει η δημοπράτηση του έργου από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών….»

Ένας άλλος σοβαρός λόγος που το έργο του εμπορικού λιμανιού μπορεί να σκαλώσει, είναι το πρόβλημα του δρόμου από και προς το λιμάνι. Καμιά μελέτη δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί, εάν δεν υπάρξει οριστική χάραξη του δρόμου και δεν εγκριθούν οι σχετικές απαλλοτριώσεις.

Το έργο θα σέρνεται για χρόνια και η κατάσταση στο λιμάνι της Πάρου χρόνο με το χρόνο θα επιδεινώνεται.

Όμως η δεύτερη θαλάσσια πύλη της Πάρου είναι αναγκαία και θα δημιουργήσει οικονομική δραστηριότητα στην περιοχή και δυνατότητα ακτοπλοϊκής σύνδεσης με τα γύρω νησιά, εκεί που πριν λίγα χρόνια υπήρχε ο σκουπιδότοπος και τώρα προγραμματίζεται η επέκταση του βιολογικού καθαρισμού.

Γιατί το λιμενικό αυτό έργο, μπορεί να έχει ως τίτλο την εμπορική χρήση, αλλά στη μελλοντική του εξέλιξη θα χαρακτηριστεί ως λιμάνι μεικτής χρήσης.

Πάντως και προς καθησύχαση τόσο των ανησυχούντων όσο και των υποστηρικτών, το έργο, εάν θα γίνει, αυτό θα συμβεί πέραν της 15ετίας, όταν κάποιοι από εμάς θα βλέπουν τα ραδίκια ανάποδα.

Και μέχρι τότε, έτσι που τρέχει η τεχνολογία, πολλά θα έχουν αλλάξει και μπορεί να μην χρειάζεται καν η κατασκευή του.

Στην Ελλάδα ζούμε…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου